به نظر شما کدام گوشی بهترین بازار است این نظر های شما ست که مارا سر بلند میکند

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

(سامسونگ گلکسی اس4)                              (سونی اکسپریا زد)                                (         اپل ایفون 5)                                      (اچ تی سی)



نظرات شما عزیزان:

امیر علی فردوسی
ساعت23:03---23 مرداد 1392
سلام وبلاگت خیلی خوبه اگه بتونی یک تالار گفتگو هم بسازی خیلی خوبه من به نظرم اچ تی سی به دون هیچ شکی برنده میشه
پاسخ:با تشکر از نظر شما ولی اخر همیشه معلوم میشه علی جونم


نادیا
ساعت17:07---23 مرداد 1392
اس4مقاومت بدنه نداره و اینکه داغ کنه میسوزه وحتی منفجر هم میشه اکسپریا زد هم دوربینش هشت هست و سیزده نیست تصاویررو زنده نشون نمیده ظرافت هم نداره وخوش دست نیست صدای کمی هم داره ایفون هم خوبه فقط اینکه خش پذیره واچ تی سی خوش دسته دوربین بالایی که داره والمینیومی هست وخش پذیریش کمه ظرافت داره خوش دسته کلا من میگم عالیه تو خیلی سایت ها مطالعه کردم تا به این نتیجه رسیدم بهترین گزینه هستش به نظرمن
پاسخ:با سلام /ممنونم از نظر شما من والله دست خودم نیست نظر بدم گذاشتم دست شما عزیزان که نظر میدین گروه نویسندگان ماهم میبینه چی میشه


Anng11anng
ساعت22:18---19 مرداد 1392
با سلام اگر شما همان اميري هستيد كه در بازي طوفان دزدان دريايي بازي مي كند من anng11anng هستم ببخشيد كه امروز نمي تونم بيام و الان يواشكي با موبايلم اومدم اينترنت يه مشكلي برام پيش اومد اميد وارم ناراحت نشي تو خودت تنهايي برگرد من هم فردا خودم برمي گردم









دوستار تو anng11anngشمـــــــــــــــــا


لک لک سوار
ساعت12:02---7 مرداد 1392
سلام وبلاگت عالیه با جرعت تموم میگم تا به الان وبلاگی مثل وب شما ندیدم عالیه من به نظرم هر3 تا خوبن ولی سامسونگ اول میشه
پاسخ:مرسی از شما دمتون گرم که این فکر رو میکنین


ساسان
ساعت11:16---7 مرداد 1392
سلام جیگر وبلاگ خوبی داری من فکر کنم سونی زد برنده بشه
پاسخ:سلام مر30 از پاسخ شماممنون که به ما سر زدین


عشق گوشی
ساعت11:14---7 مرداد 1392
سلام وای وبلاگت خیلی قشنگه من خودم تمام دنگو فنگ هایه گوشی رو میدونم گوشی فروشی هم دارم ولی تا به الان اینجوریشو ندیده بودم خیلی قشنگ ولی من فکر میکنم اپل ایفون 5 حتما برنده میشه
پاسخ:سلام مر30 از شما


جمیله
ساعت11:10---7 مرداد 1392
سلام تشکر میکنم برایه وبلاگ خوب وحرفه ای که درست کردین من به نظرم سامسونگ برنه میشه
پاسخ:سلام مر30 از شما و مر30 از این که به ما سر زدین


امیر علی
ساعت11:05---7 مرداد 1392
سلام دوست عزیز اول تشکر میکنم بخاطر این وبلاگ خوبی که داری من به نظر خودم=گلکسی اس 4 برنده میشه
پاسخ:سلام مر30 داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 / 5 / 1398برچسب:,

] [ 9:13 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه